Spoljne i unutrašnje dimenzije, zapremina prtljažnika.
Škoda Kodiak je oličenje bezbednosti bez kompromisa. Pored već opisanih bezbednosnih sistema, sledeće karakteristike su dostupne kao standard ili kao opcija:
› Isofix i Top Tether tačke za pričvršćivanje dečjeg sedišta za spoljna sedišta u drugom redu. Isofix je takođe dostupan za suvozačevo sedište.
› Za razliku od tempomata, koji održava podešenu brzinu, limiter brzine omogućava vozaču da putuje bilo kojom brzinom do, ali ne više od unapred definisane vrednosti.
› ABS sprečava blokiranje točkova tokom naglog kočenja ili pri kočenju na klizavoj površini.
› Povećanjem pritiska kočenja, HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno naglo kočenje. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog traga kočenja.
› EBD automatski podešava pritisak kočenja, ukupni balans kočenja i sprečava preterano kočenje zadnjih točkova.
› MSR sprečava blokadu pogonskih točkova, do koje može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.
› ASR obezbeđuje glatko pokretanje i ubrzanje bez okretanja točkova na klizavoj površini.
› EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo sa malom trakcijom ispod jednog od pogonskih točkova.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnom kukom za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta motora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.
› KSDS+ pomaže vozaču tokom oštrih skretanja i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u suštini simulira prisustvo samoblokirajućeg diferencijala kako bi poboljšala vuču i dinamiku vožnje tokom skretanja. Kao rezultat toga, vozilo će skretati mnogo sigurnije i prirodnije.
› Nadzor pritiska u gumama TPM+ obaveštava vozača o pritisku u gumama u svakom trenutku.
› Opciona kontrola za zadržavanje na uzbrdici pomaže vozačima da bezbedno krenu uzbrdo. Sistem se sam aktivira na nagibima od pet stepeni ili više i obezbeđuje lako i bezbedno kretanje uzbrdo bez upotrebe ručne kočnice. Sistem sprečava da automobil krene unazad ili da se zaustavi.
› Trepćuća stop svetla smanjuju rizik od udara pozadi, posebno kada se približavate saobraćajnim gužvama na autoputu ili naglom kočenju ispred neočekivane prepreke.
Škoda Kodiaq je dostupan sa elektronski kontrolisanim kvačilom. Najsavremeniji pogon na sva četiri točka garantuje optimalnu dinamiku vožnje, najviši standard aktivne bezbednosti i ekonomičnu potrošnju.
Raspodela obrtnog momenta na sva četiri točka je automatska i zavisi od podloge. Idealan obrtni moment za zadnju osovinu izračunava kontrolna jedinica. Podešavanja se vrše promenljivim pritiskom na lamele kvačila.