Naša platforma i slogan „Let's exolore“ predstavljaju našu radoznalost. To je poziv na akciju da radimo ono što nas je definisalo od početka: istraživanje novog i boljeg. Ovaj duh ćemo održavati u svemu što radimo: u proizvodima, sa samouverenim i upečatljivim dizajnom koji daje prioritet održivosti; u komunikaciji, sa ohrabrujućim pričama o radoznalosti; u našim „Simply Clever“ dodacima, sa pametnim novim rešenjima; ili u našim uslugama koje svima pružaju pristup da istražuju svet oko sebe. Jer što više istražujemo, postajemo pametniji.
Mi u Škodi, sebe vidimo više od običnog proizvođača automobila. Težimo da budemo Vaš pratilac na putovanju istraživanja sveta. Želimo da Vas ohrabrimo da otkrivate nova mesta sa samopouzdanjem i lakoćom.
Verujemo da je svako putovanje, bilo veliko ili malo, bolje sa pouzdanim partnerom. Zato smo posvećeni tome da budemo taj smeli pratilac koji Vas podržava i inspiriše. U svemu što stvaramo, pridržavamo se naših osnovnih principa, brinući se da Vaše iskustvo bude iskustvo svakodnevnog zadovoljstva, razigrane radoznalosti, povezanosti sa drugim istraživačima i pametnim rešenjima.
Naš Modern Solid dizajn omogućava da istražujete sa samopouzdanjem i obezbeđuje bezbednost cele porodice. Sa čvrstim, robusnim linijama koje otelotvoruju duh istraživanja i bezbednosti, naš novi dizajn stil besprekorno spaja oblike i materijale kako bi stvorio osećaj lakoće i jednostavnosti. Ovo pruža savršenu početnu tačku za sve Vaše avanture.
Osećajte se pametnije i uzvišenije uz jaču kontrolu nad putovanjima. Aplikacija MyŠkoda nudi niz funkcija za poboljšanje iskustva vožnje, kao što su praćenje električnih vozila, praćenje podataka o vožnji, prethodno zagrevanje automobila i praćenje najnovijih Škoda vesti. Usluge plaćanja, uključujući „Plati za parkiranje“ i „Plati za gorivo“, pojednostavljuju život omogućavajući da upravljate parkiranjem i gorivom direktno iz automobila, donoseći radost i lakoću u svakodnevni život.
Osećajte se uzvišeno uz naš korporativni identitet koji je moderan i fleksibilan, sa dinamičnom kombinacijom boja: Electric zelenom i Emerald zelenom. Unapređen logo, tekst i alati za komunikaciju odražavaju naš vizionarski način razmišljanja.
Biti čovek znači prepoznati da smo svi isti, zato što smo svi toliko različiti. To znači osmehnuti se voljenima, a ponekad i potpunim strancima. To znači zadovoljiti potrebe ljudi čak i pre nego što postanu potreba. To znači živeti za velike trenutke. I slaviti male.
Nije baš tako jednostavno sve pojednostaviti. Kako to radimo? Počinjemo sa uklanjanjem onoga što nije važno, dok ne ostane sve što je zaista važno. Stvaramo mesto za sve i sve stavljamo na svoje mesto. Jer kada imate manje razloga za brigu, imate više razloga za život. To je tako jednostavno.
Volimo iznenađenja, baš kao i Vi. Iznenaditi se znači dobiti više nego što ste očekivali. Ili kada je nešto lepo i istovremeno korisno. Ili kada doživite više, a ne potrošite više. Iznenađenja nisu rezervisana samo za obrte u triler filmu. Ona su ključna za onaj drugi film u kojem smo mi zvezda dana. U našem životu.
Za kompaniju koja postoji više od dvanaest decenija, svesni smo sveta u kome živimo. Sveta u kome previše izbora često dovodi do previše konfuzije. Jedini izlaz iz ovoga je da ponudimo rešenja koja olakšavaju život. To je pametan pristup. Ali pametan pristup nije krut pravilnik. To je put koji istražuje pametnije načine za izradu proizvoda, vođenje kompanije i pronalaženje novih odgovora na ista stara pitanja.
Naša misija će nam pomoći da viziju usmerimo u nešto opipljivo. Putovanje od tačke A do tačke B treba da bude lako i efikasno i da donosi zadovoljstvo sa svakim pređenim kilometrom. Naš posao je da ohrabrimo Vašu radoznalost da krenete u istraživanje sveta. Zato je naša misija usmerena da obezbedimo moderna, pristupačna rešenja za mobilnost sa dodacima koji su vam potrebni i iznenađenjima koja volite.