Spoljašnje, unutrašnje dimenzije i dimenzije prtljažnika.
Škoda Karoq je oličenje bezbednosi bez kompromisa. Sledeće funkcije su dostupne kao standardna ili opciona oprema:
› Isofix i Top Tether su sistemi tačaka za fiksiranje dečiijeg sedipta. Isofix je takođe dostupan kao i za prednje suvozačevo sedište.
› Za razliku od tempomata, koji održava zadatu brzinu, Speedlimiter ne dozvoljava vozaču da pređe podešenu maskimalnu brzinu.
› ABS onemogućava blokadu točkova u trenucima naglog kočenja ili kočenja na klizavim površinama.
› Povećanjem pritiska kočenja, HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno kočenje u nuždi. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog traga kočenja.
› EBD automatski optimizuje pritisak kočenja i ukupni balans kočenja i sprečava preterano kočenje zadnjih točkova.
› MSR onemogućava blokadu točkova kada se koči motorom na klizavoj podlozi.
› ASR olakšava polazak i startovanje kada se točkovi nađu na klizavoj podlozi.
› EDL pomaže u trenucima ubrzavanja i na uzbrdici ukliko je jedan od pogonsih točkova na klizavoj podlozi.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnim uređajem za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta motora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.
› XDS+ pomaže vozaču u oštrim krivinama i čini da se vozilo ponaša neutralno. Elektronski simulra diferencijal da bi poboljšao vozne karakteristike u krivinama. Rezultat je da vozilo mnogo bolje prijanja na put.
› Kontrola pritiska u gumama TPM+ sve vreme informiše vozača o pritisku u gumama.
› Opciona oprema Hill-Hold Control asistent pomaže prilikom polaženja na uzbrdici. Sistem se aktivira na uzbrdicama većim od pet stepeni i omogućava polaženje bez upotrebe ručne kočnice. Sistem sprečava da vozil krene unazad.
› Trepćuće stop svetlo smanjuje rizik od udara odpozadi, pogotovu kada prilazite koloni koja stoji na auto putu ili naglo zakočite.
Škoda Karoq je dostupan sa elektronski kontrolisanim kvačilom. Najsavremeniji pogon na sva četiri točka garantuje optimalnu dinamiku vožnje, najviši standard aktivne bezbednosti i ekonomičnu potrošnju.
Raspodela obrtnog momenta na sva četiri točka je automatska i zavisi od okruženja u vožnji. Idealan obrtni moment za zadnju osovinu izračunava kontrolna jedinica. Podešavanja se vrše promenljivim pritiskom na ploče kvačila.
Za maksimalno uživanje u vožnji, Škoda Karoq može biti opremljen sa dinamičkom kontrolom šasije, koja uključuje izbor režima vožnje. Kao takav, automobil nudi nekoliko režima koji menjaju krutost amortizera i druga podešavanja vozila. Rekonfigurisanje automobila iz udobnog, opuštenog režima u dinamično, sportsko okruženje je jednostavno pritiskom na dugme.
Dinamička kontrola šasije kontinuirano prati, procenjuje i reaguje na trenutno ponašanje u vožnji (kočenje, ubrzanje, skretanje) i, u zavisnosti od podešenog režima, prilagođava karakteristike za svaki točak pojedinačno i nezavisno.
Ova karakteristika omogućava Škoda Karoq -u bolje rukovanje i okretnost u krivinama. Progresivno upravljanje menja odnos u zavisnosti od toga koliko je volan okrenut.
Standardni komplet za popravku guma može se opciono zameniti:
› rezervni točak pune veličine sa čeličnom ili aluminijumskom felnom
› točak manjih dimenzija sa čeličnom felnom
Škoda Karoq ima ravan pod prtljažnika bez prostora za rezervni točak. Bilo koja vrsta rezervnog točka čini pod prtljažnika višim.