1916 - 1925
Proizvodnja automobila je snažno pogođena Prvim svetskim ratom. Proizvodnja vozila je skoro zaustavljena, a umesto njih se prave vojna vozila. Godine 1924. fabrika je delimično uništena u velikom požaru, što je dovelo do spajanja preduzeća sa inženjerskim gigantom iz Plzenja, Škodom.
1918
Posle Prvog svetskog rata, automobili se smatraju nepotrebnim luksuzom. L&K-ov najuspešniji proizvod je motorni plug Ekcelsior.
1919
Posleratna proizvodnja zasnovana je na dve serije modela putničkih automobila sa oznakom „M“ i „S“, koji direktno prate predratnu proizvodnju.
1922
Razvijen je kompaktni automobil Tip-100.
1924
L&K počinje proizvodnju avionskih motora za čehoslovačku vladu.
1925
Da bi učvrstili svoju poziciju na tržištu, Laurin & Klement se spaja sa Škoda Works u Plzenu, kompanijom koju je osnovao inženjer Emil Škoda. Vozila Laurin & Klement sada imaju logo sa krilatom strelicom.