ŠKODA proizvela milion vozila

ŠKODA proizvela milion vozila
ŠKODA proizvela milion vozila

ŠKODA proizvela milion vozila

19. 10. 2018

Kompanija ŠKODA Auto je proizvela svoj milioniti automobil do sredine oktobra - ranije nego ikada u istoriji kompanije,inače dve nedelje ranije nego u 2017 godini.

Peta godina za redom da je broj proizvedenih vozila dostigao sedam cifara. SUV modeli ŠKODA KODIAQ i KAROQ, kao OCTAVIA i FABIA značajno su doprineli ovom uspehu.

Majkl Oeljeklaus, iz odbora za proizvodnju i logistiku u ŠKODA Auto, rekao je, "tekuća finansijska godine pokazuje da moderni opseg modela ŠKODA omogućava da se uključe u nove segmente kupaca na međunarodnim tržištima . U poslednjih nekoliko godina, mi smo stalno povećavali našu proizvodnju i prodaju, a sada se prevazilazi jedan million proizvedenih vozila peta godina za redom. Mi ćemo nastaviti našu strategiju rasta u 2019 godini. Imamo očekivanja sa novim modelom ŠKODA SCALA,mislimo da će to dodatno doprineti daljem rastu ŠKODA Brenda.

Milionito vozilo proizvedeno u ovoj proizvodnoj godinu je model ŠKODA FABIA 1.0 TDI u Moon White boji- proizvedena u fabrici u Mlada Boleslav. ŠKODA FABIA mali automobil je ovogodišnji model najpopularniji iz opsega Škodinih modela nakon bestselera OCTAVIA.

Stalno prisutna visoka potražnja za SUV modelom ŠKODA KODIAQ i ŠKODA KAROQ naglašava uspeh SUV kampanje ovog brenda. To je važna komponenta u sve većoj proizvodnji vozila što je odigralo značajnu ulogu da ŠKODA dođe do jednog miliona već sredinom oktobra ove godine. Škoda KAMIQ, koja se nudi isključivo na kineskom tržištu, dodaje se u ponudu SUV-a na najvećem pojedinačnom tržištu kompanije. Nedavno otkriven Novi ŠKODA KODIAQ GT - drugi Škoda SUV će biti ekskluzivno dostupan za kinesko tržište to je ključna komponenta Škode SUV prodajne ofanzive u Kini.

Smernice za nastavak i proširenje ovog uspeha su usidreni u Škoda strategiji 2025. Ključne teme Strategije uključuju elektromobilnost, digitalizaciju kompanije, proizvoda i same proizvodnje, kao i nove usluge mobilnosti i umrežavanja. Pored uspešne SUV kampanje, njen glavni fokus je na elektromobilnosti, digitalizaciji i internacionalizaciji. Cilj je da se postepeno poveća broj tržišta sa 103 na 120 tržišta.


Najnovije vijesti

Sve vijesti